جایگاه GIS در بهبود خدمات در سامانه ارتباطات مردمی 122 شرکت آب و فاضلاب استان تهران

 

جایگاه GIS در بهبود خدمات در سامانه ارتباطات مردمی 122 شرکت آب و فاضلاب استان تهران

در حالیکه تضمین ثبات در تامین آب شرب مهمترین دغدغه مشترکین شبکه توزیع آب شرب میباشد، شرکت آب و فاضلاب استان تهران علاوه بر تامین و توزیع آب شرب سالم و با کیفیت، نهایت تلاش خود را در ارائه سرویس های جانبی جهت افزایش رضایت مشترکین با استف تکنولوژی های نوین و قابلیت های موجود در سیستم اطلاعات جغرافیایی نموده است

  • با استفاده از اطلاعات موجود در سیستم اطلاعات جغرافیایی، GIS میتواند به افزایش رضایت مشترکین با سه رویکرد ذیل موثر واقع گردد.

  • کاهش زمان شناسایی محل حادثه تنها از طریق یکی از شماره های اشتراک، کد پستی و یا شماره تلفن

  • شناسایی مشترکین تحت تاثیر یک حادثه و اطلاع رسانی به موقع به مشترکین

  • مطلع نمودن مشترکین از عواقب احتمالی قابل انتظار ناشی از اقدامات پیش بینی شده قبل از انجام اقدامات

 امکان رصد مسیر های تردد اکیپ های رفع حوادث و اتفاقات به شفاف سازی عملکرد پرسنل شرکت آب و فاضلاب استان تهران و در نتیجه ثبات اجتماعی در مناطق تحت پوشش کمکی شایان ارائه خواهد نمود.

 

برای دریافت خبرنامه لطفا پست الکترونیکی خود را وارد نمایید.